En vecka senare

Nu har det gått en vecka sedan min operation. Jag är trött och öm, jag reagerar lite negativt på antibiotikan och jag känner mig något instängd i mitt hem. Dessutom känner jag viss oro för att stygnen skulle ha gått upp igen, men försöker att inte uppehålla mina tankar vid detta.

Dotterns första utvecklingssamtal på förskolan skulle ha inträffat idag, men ställdes in på grund av personalbrist, så nu sitter jag kvar här hemma då sambon gått för att hämta hem henne. Det är tur att vi har fått lite besök de senaste dagarna och att jag har bokat tid hos frisören imorgon så att jag kan få se något annat än dessa vita väggar!

Idag fick vi besök från min bästa vän med familj idag. De har en liten fem månader gammal (?) tjej. Ett riktigt litet lyckopiller! Tänk att min tjej också varit så där liten.

Leave a Reply

