En liten tanke

I förra veckan var vi på vår dotters första utvecklingssamtal. Samtidigt är jag sjukskriven för ännu ett lagningsförsök efter förlossningen. Det slog mig att det ändå är en rätt bisarr situation jag befinner mig i. Min dotter går på förskola och vi diskuterar hur hennes utveckling ser ut och jag sitter där och har ännu inte helt återhämtat mig från förlossningen.

Tänk hur det kan bli.

Vissa utvecklas i raketfart och vissa lever kvar i det förgångna.

Hur som helst så blir det återbesök på Södersjukhuset på torsdag och då får vi se hur det faktiskt står till. Jag skulle vilja säga “spännande”, men då skulle jag ljuga.

Leave a Reply

