Ännu en enkät!

Jag fick för ett tag sedan en enkät att besvara, åtta veckor efter min operation (har det verkligen gått så lång tid?) som jag ännu inte har besvarat. Eftersom jag haft annat att tänka på så fick jag en påminnelse häromdagen. Som vanligt går enkäten att fylla i digitalt, men jag föredrar att göra det på papper eftersom jag då kan vara lite extra bitter och lägga till sådant jag tycker saknas.

Enkäter ett ganska dumt påfund egentligen då de lämnar väldigt lite utrymme för egenheter. Och som vi alla vet så är jag ju en stor och unik egenhet.

De kommer att älska mitt svar.

Jag passade också på att uppdatera min ansökan till LÖF häromdagen, eftersom jag har reopererats, varit sjukskriven och ändå inte blivit bra. Passade på att berätta explicit om de problem jag fortfarande har i och med min skada. Alltid trevligt med lite detaljer!

Men nu har jag tagit en alldeles för lång paus från mitt arbete – jag måste återgå till att läsa fascinerande bedömningsanvisningar från skolverket. Vad annars kan man göra en helt vanlig måndag klockan 21.46?

På återseende!

Leave a Reply

